computer

دنیا

computer

دنیا

جزئیات وصیت نامه معمر قذافی/ غسل نداده دفنم کنید!

جزئیات وصیت نامه معمر قذافی/ غسل نداده دفنم کنید!

رسانه های خبری ساعتی پیش وصیتنامه ای منسوب به قذافی منتشر کردند که در آن تقاضا کرده جسد وی را غسل نکرده و در شهر سرت کنار خانواده اش دفن کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، در وصیتنامه ای که اخیرا برخی پایگاههای الکترونیکی منتشر کرده و آن را منسوب به قذافی می دانند، دیکتاتور معدوم لیبی تقاضا کرد، جسدش در قبرستان سرت در نزدیکی قبور خانواده اش دفن شود.

قذافی در این وصیتنامه بر لزوم تداوم آنچه مقاومت هوادارانش خوانده، تاکید ورزیده است. وی وصیت خود را با آیات قرآن و ذکر شهادتین آغاز کرده و در ادامه تقاضا کرده جسدش غسل داده نشود و با همان لباسی که بر تن دارد دفن شود.

بنابر این گزارش، این وصیتنامه در روز هفدهم اکتبر گذشته (25 مهرماه) توسط قذافی نوشته شده است. وی در این وصیتنامه تقاضا کرده با خانواده اش و به ویژه زنان و کودکانش خوش رفتاری شود.

دیکتاتور معدوم لیبی در ادامه از مردم لیبی تقاضا کرده در برابر هر گونه دخالت خارجی مقاومت کنند و هویت و دستاوردهای خود را حفظ کنند.

گفته می شود قذافی وصیتنامه خود را به سه نفر ارائه کرده که یکی از آنها در جریان درگیریهای اخیر کشته شده، دومی اسیر شده و سومی که نجات پیدا کرده وصیتنامه اش را حفظ کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد